Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Wednesday 5 November 2014

ALTER SYSTEM COMMAND



Modify system settings.

Syntax:

   ALTER SYSTEM ARCHIVE LOG archive_log_clause
   ALTER SYSTEM CHECKPOINT [GLOBAL | LOCAL]
   ALTER SYSTEM CHECK DATAFILES [GLOBAL | LOCAL]
   ALTER SYSTEM FLUSH SHARED_POOL
   ALTER SYSTEM {ENABLE | DISABLE} DISTRIBUTED RECOVERY
   ALTER SYSTEM {ENABLE | DISABLE} RESTRICTED SESSION
   ALTER SYSTEM RESUME
   ALTER SYSTEM SUSPEND
   ALTER SYSTEM SHUTDOWN [IMMEDIATE] dispatcher_name
   ALTER SYSTEM SWITCH LOGFILE
   ALTER SYSTEM KILL SESSION 'int1, int2' [POST TRANSACTION] [IMMEDIATE]
   ALTER SYSTEM DISCONNECT SESSION 'int1, int2' [IMMEDIATE]
   ALTER SYSTEM SET parameter = value [COMMENT 'text'] [DEFERRED] [Scope_options]
   ALTER SYSTEM RESET parameter(s) [scope_options]
   ALTER SYSTEM QUIESCE RESTRICTED
   ALTER SYSTEM UNQUIESCE

No comments:

Post a Comment